Naše víťazstvá v skratke

Žiť život superhrdinu znamená úspechy a výzvy.
A zjesť tak veľké množstvo popcornu je len jedným z nich!

Pracujeme pre
80+
spokojných klientov
Máme za sebou
120+
úspešných projektov
Za mesiac zjeme
30+
balení pukancov

Proces tvorby

Ani Gotham City nepostavili za deň. Všetko totiž potrebuje plán. Ten náš predstavuje niekoľko krokov, ktorých kombinácia prináša skutočné výsledky.

Analýza potrieb klienta

Analýza potrieb klienta

Prvým a zároveň najdôležitejším krokom pri realizácii zadania je identifikácia potrieb klienta. Len vtedy, keď do detailu zistíme čo skutočne potrebujete môžeme navrhnúť správne riešenie.

Analýza konkurencie

Analýza konkurencie

Ak nie ste monopol, potom sa na trhu zaručene nájde konkurencia, ktorá taktiež vyvíja marketingové aktivity. Našou úlohou je zistiť v čom ste lepší a v čom naopak zaostávate.

Brainstorming

Brainstorming

Úvodný brainstorming je odrazový mostík pred reálnou kreatívnou prácou. V tíme si spoločne definujeme základné parametre zadania, insighty, cieľové skupiny či persóny.

Návrh riešenia

Návrh riešenia

V tomto bode pracujeme samostatne. Len myšlienky jednotlivca podporené všeobecným základom dokážu priniesť idey, ktoré sú nové a jedinečné.

Komunikácia s klientom

Komunikácia s klientom

Po vytvorení kreatívneho návrhu si s vami prejdeme všetky jeho detaily. Budeme spolu živo diskutovať o možnostiach jeho aplikácie i benefitoch, ktoré vám môže priniesť.

Realizácia

Realizácia

Po zapracovaní vašich pripomienok a zabezpečení všetkých technologických procesov sa púšťame do finálnej fázy realizácie. Od tejto chvíle dostáva váš projekt skutočné línie. Ideme LIVE!

Testovanie

Testovanie

Zmena farby tlačidla, textu či obrázku dokáže výrazne ovplyvniť konverzný pomer vašej reklamy. Kľúčom k úspechu je preto neustále testovanie a včasná reakcia na potreby vašich zákazníkov.

Analýza výsledkov a support

Analýza výsledkov a support

Marketing bez výsledkov nemá zmysel. Na konci každého projektu preto zhodnotíme čo vám priniesla naša spolupráca a kde vidíme priestor na zlepšenie. Správne biznis rozhodnutia môžete urobiť len na základe relevantných dát.

Ľudia

Základom úspechu v reklame sú inovatívne nápady, moderné technológie, ale najmä ľudia, ktorí rozumejú svojej práci a robia ju dobre. Hrdinsky dobre!