01

Zadanie

Akadémia tanca nás oslovila s požiadavkou na modernizáciu imidža, zjednotenie vizuálnej komunikácie značky a návrh offline materiálov na podporu tanečných kurzov pre rôzne cieľové skupiny.

02

Riešenie

Využili sme silu OOH reklamy a sociálnej siete Facebook. Každú skupinu sme oslovili pomocou unikátnych claimov a vizuálov, nasmerovaných na správanie cieľovej skupiny, jej potrieb a sebaobrazu.

Idea

Tanec prináša unikátne pocity vyjadrujúce vášeň, radosť z pohybu či ladnými pohybmi prospievame našej vitalite. Aby sme zaujali rôzne cieľové skupiny, a zároveň zachovali jednotný štýl vizuálnej komunikácie, využili sme jazyk špecifickej skupiny a jedinečný argument prečo sa zúčastniť tanečných kurzov. Výsledkom našej práce sú prepracované vizuály, tvorené imidžovými fotografiami, ktoré sme doplnili o unikátne slogany a nápadité ilustrácie.

Webstránka

Keďže sa klientovi od začiatku spolupráce páčila predstava raziť cestu formou cityposterov a citylightov, prispôsobili sme webstránku presne týmto formátom. Pri vstupe na web vás preto zaujme neštandardné umiestnenie hlavného slideru, vertikálneho menu a umiestnenia ponuky služieb. Celá webstránka tak vďaka použitému vizuálu vždy perfektne korešponduje s hotovým prevedením, ktoré na recipientov pôsobí už v offlinovom svete a komunikácia sa plynulo prelína. Web navyše disponuje šikovným rozvrhom hodín a prihlasovacím formulárom, čím sme zrýchlili proces prihlasovania nových uchádzačov. Takže pokojne do toho!

Máte záujem o naše služby?

Ahojte Hrdinovia,
volám sa
a potrebujem
. Na celú parádu mám
. Najjednoduchšie ma zastihnete emailom na
alebo na čísle
.
PS: O agentúre som sa dozvedel
a už teraz sa teším na