01

Zadanie

Spoločnosť LEDVANCE je svetový líder v oblasti inovatívneho osvetlenia. Celosvetovo zamestnáva približne 10 000 zamestnancov a má zastúpenie vo viac ako 70 krajinách sveta. Na Slovensku má zastúpenie v Nitre, kde buduje centrum zdieľaných služieb. Našou úlohou bolo predstaviť značku primárne absolventom vysokých škôl a ukázať im, že za perspektívnym zamestnaním nemusia cestovať do Bratislavy.

02

Riešenie

Vytvorili sme dlhodobú marketingovú kampaň, s cieľom zvýšiť povedomie o značke LEDVANCE v regióne a odprezentovať spoločnosť ako atraktívneho zamestnávateľa na Slovensku. Naštartovali sme komunikáciu značky na sociálnej sieti Facebook, vytvorili dizajnovú mikrostránku a celú radu podporných materiálov v offline prostredí.

Print & Events

Keďže sa spoločnosť zúčastňuje rôznych konferencií a veľtrhov a navyše aktívne pracuje so slovenskými univerzitami, neustále potrebuje printové materiály, ktoré presvedčia mladých, jazykovo zdatných ľudí, že pracovať v LEDVANCE sa skutočne oplatí. Pre klienta sme pripravili imidžovú brožúru, rollupy a printovú inzerciu, ktorá aj cez svoje korporátne línie pôsobí sviežo a atraktívne.

Social media

Korporácie na Facebooku často komunikujú surovo a neosobne. Facebook ale nie je miesto, v ktorom chcú mladí ľudia počúvať o korporátnych rečičkách, ale komunikovať s priateľmi. Pre LEDVANCE pravidelne pripravujeme interaktívny obsah, ktorého úlohou je odkomunikovať benefity značky, spôsobom, ktorý vzbudzuje radosť a zvedavosť u potenciálnych kandidátov. LEDVANCE je totiž nadnárodná značka so startupovou filozofiou.

Photo

Nič neodovzdá človeku pravdivejší pohľad na firmu ako vyjadrenia ľudí, ktorí v nej skutočne pracujú. Pre klienta sme nafotili priestory i portréty zamestnancov. Fotografie sme neskôr využili v printových materiáloch, na sociálnych sieťach i webstránke. Navyše sme od zamestnancov získali ich skutočné dojmy a postrehy z práce. Každý z nich sa tak na chvíľu stal skutočným ambasádorom značky LEDVANCE.

Microsite

Keďže je LEDVANCE Nitra oficiálnym zastúpením značky na Slovensku, musí jej vizuálna komunikácia korešpondovať s prvkami identity materskej spoločnosti. Obmedzenia korporátnej stránky nás preto motivovali k tvorbe landing page, ktorá konkrétnejšie vystihuje benefity spoločnosti a komunikuje z ohľadom na lokálne rozdiely. Uchádzači o prácu na nej nájdu základné informácie o spoločnosti, novinky z diania vo firme, kompletný prehľad otvorených pozícií či vyjadrenia skutočných zamestnancov.

Máte záujem o naše služby?

Ahojte Hrdinovia,
volám sa
a potrebujem
. Na celú parádu mám
. Najjednoduchšie ma zastihnete emailom na
alebo na čísle
.
PS: O agentúre som sa dozvedel
a už teraz sa teším na