01

Zadanie

Aquaparku vytvoriť dlhodobo atraktívnu reklamnú kampaň s dôrazom na odovzdanie pozitívnej emócie a zmenu vnímania značky Thermal Park Nitrava. Navrhnúť kontinuálne kreatívne idey, ktoré zvýšia návštevnosť webstránky, sociálnych sietí a narastie povedomie o značke zo strany cieľových skupín.

02

Riešenie

Pre zabezpečenie stanovených cieľov kampane a akceptácie zo strany zákazníkov sme pre Thermal Park Nitrava vytvorili dlhodobú reklamnú kampaň zameranú na zábavný content s pocitom bezstarostného oddychu. Výsledkom kampane boli pozitívne ohlasy verejnosti a vysoký nárast interakcie na sociálnych sieťach, ktorá sa neskôr prejavila aj vo zvýšenej návštevnosti aquaparku.

Idea

Thermal Park Nitrava využíval pred začiatkom našej spolupráce reprezentanta značky - Žabiaka. Túto ideu sme sa rozhodli v komunikácii značky ponechať a stavať na nej ďalej. V kampani Žabiak zažíval rôzne situácie, s ktorými sa cieľová skupina dokázala stotožniť a pobaviť. Jeho charakter sme vždy prispôsobili potrebám cieľovej skupiny, čím sme ho dostali do pozície drzého tínedžera, spokojného dospeláka či hravého dietaťa.

Sociálne siete

Sociálnym sieťam v kampani nevládol nik iný ako samotný Žabiak. Na mieru pripravené ilustrácie doplnené o autentické fotografie nám umožnili okamžite reagovať na rôzne udalosti akými boli Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji, proces výstavby aquaparku či otvorenie nových bazénov a tobogánov. Jedinečný tone of voice zaujal rôznorodé publikum na Facebooku a motivoval ho k spontánnemu zdieľaniu príspevkov.

Microsite

Aby sme zvýšili mieru interakcie publika so značkou, využili sme prvky tzv. advergamingu. Vytvorili sme mikrostránku s hrou “Nájdi žabiaka”. Na stránke privítala užívateľov ilustrácia vodného hradu, ktorý bol aktuálne vo výstavbe. Žabiak sa nachádzal niekde medzi atrakciami. Úlohou užívateľov bolo nájsť jeho polohu, ktorá sa neustále menila. Ak Žabiaka užívateľ našiel, bol zapojený do súťaže o rôzne ceny. Ak nie, mohol svoj pokus o tri hodiny zopakovať. Týmto spôsobom sme užívateľov zapojili niekoľkokrát v rámci priebehu súťaže. Navyše sme získali cenné emaily, ktoré dodnes klient využíva pri rozposielaní newslettra so špeciálnymi ponukami.

Offline komunikácia

V kampani "Bude to veľké" sme okrem prostriedkov digitálneho marketingu využili aj prvky OOH reklamy najmä billboardy a megaboardy v profilových oblastiach s najväčšou koncentráciou cieľovej skupiny.

Máte záujem o naše služby?

Ahojte Hrdinovia,
volám sa
a potrebujem
. Na celú parádu mám
. Najjednoduchšie ma zastihnete emailom na
alebo na čísle
.
PS: O agentúre som sa dozvedel
a už teraz sa teším na