Zadanie
Vytvoriť dizajnovo prepracovanú webstránku, ktorá jasne a zrozumiteľne odprezentuje filozofiu slovenskej prepravnej spoločnosti s dôrazom na jej benefity, služby i celkové zázemie. Prepracovať komplexný branding vrátane základného dizajn manuálu v jednotnom vizuálnom štýle. Zohľadniť najmä prehľadnú architektúru webu i jeho responzívnosť, ktorá návštevníka jednoznačne navedie k uskutočneniu želaných krokov.
Riešenie
Filozofia spoločnosti CARGOpoint je stavaná na klientoch a ich potrebách. Nasledujúc víziu serióznej a dôveryhodnej spoločnosti sme pripravili prezentačný web na platforme WordPress, kde sme zakomponovali atraktívne animácie a zohľadnili rýchlosť načítania stránky. Vďaka dôslednému copywritingu obsahová náplň webu komunikuje najmä možnosti využitia služieb i výhody zázemia veľkej spoločnosti. Vrámci brand identity sme zvolili jednoduché ale výstižné logo v odtieňoch zlatej a čiernej evokuje prístupnosť a dôveryhodnosť zároveň.