01

Zadanie

Pripraviť kľúčový vizuál letnej kampane pre tradičného výrobcu masívneho dubového nábytku s viac než 70-ročnou trádíciou. Navrhnúť kampaňovú landing page a dizajn newslettra s dôrazom na produkt a čisté dizajnové línie.

02

Riešenie

Pri návrhu vizuálov pre spoločnosť Javorina sme sa inšpirovali dizajnom prémiových značiek, ktorý je charakteristický štýlovou fotografiou produktu spojenou s jednoduchou, minimalistickou typografiou.

Zastavte čas

Spoločnosť Javorina vyrába nábytok, ktorý nepodlieha času a dedí sa v rodinách po celé generácie. Vďaka precíznemu spracovaniu a dizajnu, ktorý nie je ovplyvnený krátkodobými trendami je štýlový dnes, ako aj o desať rokov.

Outdoor

Kľúčový vizuál kampane kombinuje dominantný produkt na kontrastnom nekonečnom pozadí (infinite background). Je doplnený minimom nevyhnutných informácií a výrazným logom značky Javorina.

Landing page

Pri návrhu landing page sme využili vizuálny štýl, ktorý sa stotožňuje s kľúčovým vizuálom kampane, vďaka čomu potenciálny zákazník nestráca prepojenie medzi ostatnými komunikačnými prostriedkami a kampaň pôsobí uceleným dojmom. Dizajn landing page je v súlade s korporátnou identitou značky Javorina. Využíva decentné farby, líniové ikony a precízne pripravené texty.

Máte záujem o naše služby?

Ahojte Hrdinovia,
volám sa
a potrebujem
. Na celú parádu mám
. Najjednoduchšie ma zastihnete emailom na
alebo na čísle
.
PS: O agentúre som sa dozvedel
a už teraz sa teším na