Zadanie
Pre slovenský e-shop s dekoratívnou kozmetikou vytvoriť komplexnú e-mailovú stratégiu, ktorá osloví aktuálne i potenciálne zákazníčky novým a atraktívnym spôsobom. Zamerať sa predovšetkým na zväčšenie databázy e-mailových kontaktov s ohľadom na výšku nákladov a návratnosť investícií (ROI).
Riešenie
V súlade s víziou e-shopu - byť svojim zákazníčkam čo najbližšie, sme navrhli efektívny spôsob, ako vytvoriť ich vlastnú lead generation. Vytvorili sme pop-up na stránke, ktorý po zadaní e-mailovej adresy odmení návštevníka darčekom k objednávke. Po prihlásení cez pop-up sme nastavili e-mailovú automatizáciu s dvoma po sebe odosielanými e-mailami. Následná analýza získaných dát ukáže nákupnú aktivitu nových používateľov, ktorých sme získali prostredníctvom pop-upu.