01

Zadanie

Navrhnúť atraktívnu korporátnu identitu vrátane loga, brandingu predajní a potlače automobilov. Pripraviť a implementovať redizajn responzívnej webstránky. Spolupracovať pri propagácii produktov prostredníctvom billboardov a printovej inzercie.

02

Riešenie

Nitrazdroj je lokálna sieť potravín s 35 predajňami a viac než dvadsaťročnou tradíciou na slovenskom trhu. Aby sme zabezpečili zvýšenie atraktivity značky a spríjemnili nákup v predajniach, navrhli sme moderný štýl komunikácie a vizuálnej identity. Súčasťou riešenia bol aj redizajn zastaralého loga a nastavenie komplexného brandingu predajní.

Logo & identita

Nitrazdroj je vo svojom lokálnom prostredí veľmi známou značkou, preto sme k redizajnu museli pristupovať veľmi opatrne. Nové logo kopíruje niektoré z pôvodných línií, ktoré sme vhodne doplnili novými prvkami, príjemnou farebnosťou a plochým tzv. flat designom. Súčasťou návrhu loga bol aj rozsiahly logomanuál a návrh kompletnej korporátnej identity.

Webstránka

Pre značku Nitrazdroj sme pripravili aj novú webstránku postavenú na redakčnom systéme WordPress. Stránka je zložená z veľkých fotografií, vizuálne príťažlivých prvkov a prehľadne usporiadaných informácií. Užívateľ tak môže nielen vyhľadať najbližšiu predajňu, ale môže využiť aj možnosti navigácie, nájsť informácie o otváracích hodinách, akciách a novinkách v predajniach. Webstránka disponuje separovanou sekciou pre obchodných partnerov. Rozsiahlou zmenou sa nám podarilo vrátiť štýl zašlej značke a pozitívne ovplyvniť vnímanie značky zo strany spotrebiteľov.

Offline komunikácia

V rámci zmeny identity sme klientovi navrhli aj spoluprácu pri komunikácii produktov. V súčasnosti pravidelne pripravujeme billboardy a printovú inzerciu na propagáciu konkrétnych produktov v jednotlivých maloobchodných predajniach.

Máte záujem o naše služby?

Ahojte Hrdinovia,
volám sa
a potrebujem
. Na celú parádu mám
. Najjednoduchšie ma zastihnete emailom na
alebo na čísle
.
PS: O agentúre som sa dozvedel
a už teraz sa teším na